LOV

Jag har typ bytt min design, men det syns inte. Det är lite konstigt :) Aja, nu är det iallafall lov och jag ligger bara i sängen o slappar, man känner sig såhär utmattad, fast man kanske inte är det. Men ligger typ bara och andas, det är skönt..

Imorse var jag på en VIP-shopping på H&M, det var trevligt, man blev bjuden på frukost och fick 20% rabbatt :)
Jag köpte lite basic saker som man alltid behöver för jag kände typ att jag inte behövde något.. Blev en BH strumpbyxor & ett svart linne! Alltid bra att ha.
Sen fick jag typ "springa" till skolavslutningen, det är nått med vinterlovsavslutningar jag inte riktigt gillar, på sommarloven så tar det ju jättelång tid innan man ses igen o alla säger hejdå och har kramkalas och lite tårar osv, och när det är typ sportlov elr liknande så är det nått hejdå, men när det kommer till vinterlovet så ses man inte på tre veckor ungefär det är en tid, men inte så lång tid..Jag tycker det blir lite sådär pinsam stämning ibland för det kan kännas lite överdrivet o krama alla lärare o göra ett ståhej. Men jaja, trevligt var det iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0