Historia

Sitter just nu på en värdelös dator och har historia!

Har varit jätte trött idag, i morse när jag satt på bussen och skulle till skolan hade jag somnat! Så jag missade min hållplats och fick gå av nästa och byta bussen tillbaka.. lite pinsamt, men inget visste ju om det ioförsej och jag har inte berättat det för nån, så så pinsamt blir det ju inte (dock har jag ju nu sagt det i bloggen).

På den här tre-timmars långa lektionen ska vi ha matte, och jag vill bara hem! Det är så kallt i hela skolan och ute dör jag av köldskador :( Det är bara hemma jag kan känna den riktiga värmen! hihi.

Men man ska tänka positivt! Rejäl vinter betyder Rejäl sommar, och vem vill inte ha en sådan? Hoppas bara den kommer snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0