Höstlov!

Visste ni att mellan sommarlovet och höstlovet är den längsta tiden man går i skolan, utan lov! Och jag har ju tyvärr inte bloggat sen jag började skolan - kanske för att jag inte har haft så mycket tid, eller inte haft lust. Men det spelar ingen roll.

Nu är det i alla fall höstlov och idag är en av dem få dagar jag inte har gjort nånting alls! Så det har jag lite ångest över. Annars det som händer på lovet är jobb, bio och passa småsyskon. Det är ett rätt bra lov. Bäst av allt är att jag kommer få min nya plattång snart! Den har kommit som ett paket från USA till coop extra, skulle åka och hämta den idag, men var tydligen nån timma för tidig så jag får hämta den imorgon. Den ska i vilket fall som helst vara sjukt bra och längtar så jag nästan dör att få prova den!

Imogon är det jobb och jag ska utbilda/handleda två nya personer som ska börja på donken, hehe, hoppas det går bra, det värsta som kan hända är väl att de vill sluta typ...

Aja, ska upp kl. 7 imorgon så ska sova nu, eller inom en timme. Puss o Kram!


Kommentarer
Postat av: william

så nu är det till vinterloven, sen är bara några veckor av skolan, sen sommarlov;DDD



Vad tycker du om mina "Sjuka" foton som jag har tagit på min vän:D?

2011-11-06 @ 18:39:25
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0